Pentru o stare de bine

777

Facebook:  Blog Sănătate cu Stil

Anunțuri

Ten de 5 ori mai frumos

Iată o colecţie de măşti DIY pentru ten şi diferitele sale probleme sau necesităţi.

 

1. Mască cu aspirină pentru curăţarea tenului:

 

2. Dischete de vată cu suc de castraveţi pentru atenuarea cearcănelor şi îndepărtarea pungilor de sub ochi:

 

3. Mască cu vin roşu pentru întinerirea tenului:

 

4. Mască cu ou pentru iluminarea şi tonifierea tenului: (mai multe măşti cu ou găsiţi aici)

 

Şi nu în ultimul rând, extrem de folositoarea

5. Mască cu gelatină pentru curăţarea porilor şi îndepărtarea punctelor negre:

 

Toate tutorialele sunt preluate de pe canalul Youtube Michelle Phan, pe care vă recomand să-l urmăriţi – conţine de toate dintr-ale frumuseţii şi machiajului (în special).

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

Renovarea corpului (2)

Acest articol reprezintă continuarea primei părţi – Renovarea corpului (1).

După ce am vorbit despre picioare, zona intimă şi fund, urcăm spre spate, abdomen, piept şi mâini, urmând ca feţei să-i fie dedicat un articol separat. Având o piele atât de sensibilă şi permanent expusă, aceasta merită ceva doar al ei. 🙂

Spatele

Postura

Un spate frumos are nevoie în primul rând de o postură corectă în timpul mersului, în timp ce stăm aşezaţi sau întinşi. În toate aceste situaţii trebuie să stăm cât mai drept: picioarele, bazinul, toracele, gâtul şi capul trebuie să fie aliniate! Un mod facil de a-ţi corecta postura este să petreci 3-5 minute zilnic cu spatele lipit de perete, iar cu timpul atât fizicul cât şi psihicul tău îşi va aminti că trebuie să stea drept. Atunci când stai la birou ţine spatele drept şi picioarele perpendicular pe podea. Alege scaune ergonomice care îţi sprijină spatele şi îţi relaxează coloana vertebrală! Aceste miscări îţi vor intra în reflex mai ales când îţi vei da seama că atunci când stai drept arăţi mai înalt, mai hotărât şi plin de încredere. Nici noaptea nu trebuie neglijat spatele, dormi fără pernă sau alege una ergonomică şi pe cât posibil încearcă să dormi pe spate.

Exerciţiile

Spatele are nevoie şi de exerciţii pentru a-şi putea întări musculatura şi susţine oasele în forma lor corectă. Nu păstra aceeaşi poziţie pentru mai mult de o oră, de exemplu dacă stai mult la birou, ridică-te şi fă câteva mişcări de rotire şi întindere sau relaxează-ţi muşchii măcar 5 minute din acea oră.

Câteva exerciţii dedicate spatelui pot fi găsite aici cele mai simple şi aici puţin mai complexe. Totodată, nu spuneţi nu plimbărilor, înotului, sau oricăror altor sporturi.

Hidratarea şi îngrijirea

În ceea ce priveşte ritualul de îngrijire urmaţi acelaşi procedeu ca şi în cazul picioarelor: gomaj, duş suedez, hidratare. Pentru gomajul săptămânal alege-ţi un scrub şi o perie moale, cu mâner lung, pentru a ajunge în toate zonele spatelui. Alternaţi apoi apa rece şi caldă iar în cele din urmă aplicaţi o cremă sau loţiune hidratantă. Dacă întâmpinaţi problema vergeturilor pe spate sau şolduri, aveţi grijă ca pielea din acele zone să fie hidratată şi să aplicaţi creme dedicate ameliorării acestei afecţiuni mai puţin aspectuoase. Încercaţi loţiunile cosmetice pentru combaterea vergeturilor, la care puteţi adăuga câteva picături de Vitamina A şi E, ulei de avocado sau de măsline. Găsiţi aici mai multe reţete de creme şi tratamente preparate acasă, trebuie doar să le încercaţi şi să cunoaşteţi care dintre acestea vi se potrivesc cel mai bine. Recomand Balsamul cu Bitter Suedez, untul de cacao şi untul de shea.

Abdomenul

Pentru un abdomen frumos şi plat funcţionează în principiu aceleaşi elemente ca şi în cazul spatelui: postură, exerciţii, hidratare şi îngrijire şi bineînţeles o alimentaţie corectă (despre care vom vorbi într-unul din articolele viitoare).

Exerciţiile

Următorul clip conţine principalele exerciţii recomandate tonifierii abdomenului, ilustrând frumos şi grupele de muşchi lucrate.

Aici puteţi vedea exerciţii special concepute pentru corpul şi abdomenul femeilor, trebuie doar să treceţi la treabă! 🙂

Hidratarea şi îngrijirea

Confruntându-se în mare parte cu aceleaşi probleme ale pielii ca şi spatele, tratamentele aplicate pot fi aceleaşi. Încercaţi şi Supliform de la Hofigal,  Bio Krauter Ginseng sau Gerovital Body Slim, loţiuni care pot contribui la îmbunătăţirea fermităţii pielii şi reducerea stratului lipidic.

Pieptul

Pentru unii mărimea contează mai mult, pentru alţii mai puţin, important este ca sânii să fie fermi şi tonifiaţi.

Exerciţiile

Pentru a îndeplini această „cerinţă” executaţi aceste şi aceste exerciţii.

Hidratarea şi îngrijirea

Duşul alternant şi hidratarea trebuie să fie făcute zilnic. Gomajul trebuie să fie unul fin cu mişcări uşoare. Atât cremele hidratante cât şi cele speciale, dedicate acestei zone trebuie aplicate prin masaj circular şi de ridicare, bineînţeles delicat, compatibil acestei zone. Mizaţi cât mai mult pe creme şi loţiuni care conţin vitamine şi uleiuri hidratante: Bioearth, Cell Plus sau altele.

Mâinile

Deşi uneori neglijate, membrele superioare ale corpului trebuiesc la fel de bine îngrijite ca şi celelalte părţi.

Exerciţiile

Cele mai benefice exerciţii pentru braţe sunt acestea şi cele executate cu gantere.

Hidratarea şi îngrijirea

Hidrataţi zilnic pielea dacă doriţi să obţineţi un aspect sănătos şi frumos. Aici pot fi aplicate şi creme pentru tonifiere. În ceea ce priveşte pielea palmelor şi degetelor, este necesar a fi hidratată de fiecare dată după ce ne spălăm pe mâini, dat fiind faptul că multe dintre produsele de curaţare (săpunuri, detergenţi pentru vase) usucă pielea excesiv. Eu sunt foarte mulţumită de Neutrogena, dar recomand şi Nivea sau Cosmetic Plant, foarte eficiente pentru hidratarea şi îngrijirea pielii.

Barbaţii trebuie să se asigure că au în permanenţă unghiile curate şi îngrijite. Acest lucru se aplică şi în cazul femeilor, dar acestea au avantajul de a purta o manichiura simplă sau colorată care aduc un plus aspectului mâinilor. Alegeţi cele mai interesante tendinţe pentru manichiură din acest an sau metodele de realizare a diferitelor manichiuri, sau optaţi pentru simplitate în culori şi tehnici, cu acest stil nu veţi da greş!

Vă invit să citiţi următorul articol despre îngrijirea feţei.

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

Sursa foto: Perfecte.ro

And the winner is…

Giveaway „3S Sănătoasă, Suplă, Sătulă” a întrunit 80 de participanţi, cărora le mulţumesc încă o dată pentru participare şi îi invit să se înscrie şi la următorul concurs de acest gen.

Câştigătoarea programului „3S” este Bianka Vintila!
Felicitări şi mult spor în urmarea acestuia!
winner