Seminţele de in

Le-ați încercat, nu-i așa? Care este părerea voastră despre ele?
Mai multe recomandări pentru o dietă sănătoasă în articol.

Blog Sanatate cu Stil

Sunt unele dintre seminţele cu cel mai mare conţinut de substanţe nutritive.

Tocmai acest conţinut constituie motivul (poate chiar cerinţa) de a le include în dieta noastră zilnică. Ele ameliorează problemele digestive şi ale pielii, scad colesterolul, contribuie în prevenirea cancerului de colon şi îmbunătăţesc activitatea cerebrală. Atât de multe beneficii şi încă nici nu am început să descriu pe îndelete aceste seminţe „magice”.

La ce ajută?555

Seminţele de in constituie o sursă extrem de importantă de substanţe nutritive şi acizi graşi, conţinând vitaminele din complexul B, magneziu, seleniu, calciu.

  • Având un conţinut extrem de bogat în fibre, seminţele de in sunt aliaţi de nădejde în curele de slăbire, accelerând senzaţia de saţietate şi limitând asimilarea grăsimilor şi chiar favorizând eliminarea toxinelor rezultate din topirea grăsimilor.
  • Acelaşi conţinut bogat în fibre previne constipaţia (o problemă destul de frecvent întâlnită mai ales în cazul femeilor de peste 40 de ani) având…

Vezi articol original 332 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s