Fără restanţe la subiectul memorie

Of restanţele şi ale lor încurcături… Pentru mulţi dintre noi aceste examene fac trezirea la realitate (toamna) mult mai bruscă şi mai neplăcută. De ce să învăţăm când am putea la fel de bine să ne bucurăm de razele cuminţi ale soarelui undeva în natură, cu o carte bună şi un pahar de milkshake cu banane?!

În astfel de cazuri nutriţia este un aliat de nădejde şi ne oferă câteva ponturi prin care putem să ne îmbunătăţim memoria şi concentrarea pentru a putea trece mai uşor peste restanţe, examene, interviuri şi alte astfel de încercări solicitante. Acestea îmbunătăţesc totodată funcţiile cerebrale şi ne oferă răgazul de a ne bucura de acel milkshake fără stres şi agitaţie.

Micul dejun

Am mai spus-o şi o repet, micul dejun este cea mai importantă masă a zilei şi nu este permis s-o neglijăm. Creierul funcţionează bine dacă este alimentat şi ne ajută să ne concentrăm şi să memorăm întreaga zi.

Recomandate sunt cerealele integrale – alimente care conţin glucoza atât de importanţă pentru funcţionarea la capacitate maximă a creierului tăuşi ouăle – care conţin vitamina B8 – vitamina de nădejde în procesul memorării informaţiilor. Dacă preferaţi o variantă mai light alegeţi ochiurile româneşti (în apă) care vă scutesc de prăjeli, uleiuri şi grăsimi. Alăturaţi-le o roşie şi festinul sănătos este pregătit de consum! În ceea ce priveşte cerealele, cel mai apreciat este ovăzul, drept pentru carevVă recomand fulgii de ovăz de la Lidl, în pachete de 500 gr. la 3,5 lei.

Cafeaua

Adeseori contestată, cafeaua te poate ajuta să-ţi menţii creierul activ şi concentrat, iar dacă doreşti să-i sporeşti efectele poţi să-i adaugi puţin zahăr brun. Evitaţi totuşi să o consumaţi pe stomacul gol, aceasta putând afecta mucoasa stomacală şi duce la alte complicaţii în viitor. Oricum, după micul dejun menţionat mai sus parcă numai bine pică o cafea aburindă, nu-i aşa?

Gustări

Lista alimentelor care îmbunătăţesc memoria este destul de variată, de la fructe de pădure -mai ales afine- la nuci, migdale, alune, banane, seminţe şi diferite uleiuri. Scorţişoara este de asemenea apreciată, compuşii săi contribuind la menţinerea sănătăţii celulelor nervoase. Mai mult, aceasta ajută şi în procesul de slăbire, accelerând digestia şi topind grăsimile dar acest lucru intră deja la altă categorie. Toate ingredientele menţionate aici pot fi consumate cu iaurt – este combinaţia mea preferată în materie de gustări între mese.

Ciocolata

Neapărat cu un conţinut cât mai mare de cacao! Ingredientele acestuia îmbunătăţesc fluxul sagvin către creier, prevenind pierderea memoriei. Puteţi alege şi o bucată delicioasă din prăjitura Negresă sau o cană cu lapte şi cacao, depinde ce preferaţi, important este să aibă cacao într-o stare cât mai pură.

Spirulina, acizii, antioxidanţii şi vitaminele

Spirulina vă măreşte capacitatea de muncă şi menţine creierul concentrat, având şi multe multe alte beneficii pentru întreg corpul. Acizii graşi Omega 3 ne ajută să ne concetrăm şi să reţinem mult mai uşor informaţii.

Antioxidanţii conţinuţi de Ginko biloba, magneziul, vitaminele B, coenzima Q10 îmbunătăţesc funcţiile cerebrale şi ne protejează împotriva efectului radicalilor liberi.

Lecitina are efect neurostimulator, ajutând la formarea de neurotransmiţători şi implicit la integritatea neuronilor.

Vitamina C este una dintre cele mai importante vitamine, de care corpul nostru are nevoie pentru toate funcţiile şi organele sale. Aceasta combate stresul, întăreşte imunitatea şi organismul şi îmbunătăţeşte capacitatea de memorare.

Vă doresc spor la învăţat şi note bune! În curând un articol despre stiluri de învăţare şi memorare şi poate chiar un mic test despre determinarea capacităţii proprii de învăţare! So keep posted! 🙂

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

Am încercat şi mi-a plăcut!

de toate pentru toti

Blog Sanatate cu Stil

Am încercat şi mi-au plăcut atât de multe! Cu toţii suntem permanent într-o continuă stare de informare, de asimilare, de dezvoltare. Datoria noastră este să fim deschişi, să încercăm, să analizăm reacţiile noastre şi apoi să păstrăm doar ceea ce ne face bine.

 

Iată o listă aleatorie cu câteva lucruri, alimente şi produse pe care le-am încercat, mi-au plăcut şi, mai ales, folosit:

  • seminţele de in pentru conţinutul bogat în Omega3 şi pentru o digestie mai uşoară
  • ghimbirul pentru imunitate şi digestie
  • sucul de roşii, homemade, fără sare, datorită licopenului conţinut, care ajută la întinerirea pielii
  • masca de gălbenuş de ou + ulei de ricin + suc de lămâie aplicată pe păr şi la rădăcinile acestuia, pentru a preveni căderea şi pentru un păr sănătos şi strălucitor
  • balsamul de bitter suedez pentru calmarea inflamaţiilor, vindecarea vânătăilor, ameliorarea aspectului şi stării venelor şi varicelor
  • ceaiul verde pentru…orice 🙂 îl beau…

Vezi articol original 292 de cuvinte mai mult

Ghidul picioarelor frumoase

Blog Sanatate cu Stil

Musculatura picioarelor este influenţată de activitatea zilnică şi de variaţiile hormonale. Coapsele sunt predispuse la celulită iar gambele sunt afectate de varice. Aceste probleme îşi găsesc răspunsul în deficienţele circulatorii sau articulare, în lipsa de mişcare, în tendinţa de reţinere a apei sau în slaba hidratare a pielii. Toate acestea au efecte negative în plan estetic, plus că trebuie să suportăm şi o supărătoare senzaţie de durere.

Efectele enumerate mai sus pot fi evitate prin acordarea unei mai mari atenţii şi picioarelor noastre, fie iarnă, fie vară. Trebuie să aveţi în vedere faptul că acestea duc tot greul corpului nostru şi au nevoie de întreţinere şi răsfăţ, chiar dacă nu sunt în prim plan precum tenul sau mâinile.

Ghidul de îngrijire al picioarelor propune reguli pe trei planuri: întreţinere zilnică, hidratare şi tonifiere.

Întreţinerea zilnică

  • Alimentaţie potrivită şi consumul a minim 2 litri de apă.
  • Evitaţi lenjeria şi şosetele care…

Vezi articol original 456 de cuvinte mai mult

Revalid – fiecare fir de păr contează!

Blog Sanatate cu Stil

Experienţa Revalid şi alte experienţe personale capilare 🙂

 

Despre şamponul Revalid am auzit în nenumărate rânduri dar nu l-am încercat până în momentul în care podoaba mea capilară o luase razna rău de tot iar firele de păr urmau  „moda sinuciderii” în număr tot mai mare. Momentul întâlnirii noastre a fost o banală sesiune de cumpărături în cadrul căreia am observat oferta farmaciei Sensiblu: la cumpărarea şamponului primeai balsamul gratis. Am zis că-i un semn şi le-am şi achiziţionat. 🙂

Ei bine, am început să-l folosesc, la fel ca şi pe un şampon normal (în cazul meu de 2 ori pe săptămână) şi cam în 10 zile deja am început să observ efectele şi încet-încet cada de duş nu mai era plină de păr, nici perna, nici hainele.

 

Revalid

Fiecare fir de păr contează!

samponbalsam

Click pe poze pentru a intra pe site-ul REVALID pentru a afla mai…

Vezi articol original 555 de cuvinte mai mult

Parfumul şi ale sale trucuri

9

Ştim cu toţii, să găseşti parfumul potrivit ţie este mult mai uşor decât să-l faci să şi dureze.

 

Misiunea poate fi îndeplinită cu succes dacă aplici aceste trucuri esenţiale:

  • foloseşte loţiuni fără parfum dacă nu doreşti să alterezi mirosul parfumului tău, sau loţiuni din aceeaşi gamă dacă doreşti să-i adaugi  un strop de intensitate şi durabilitate

2

 

  • cel mai bun moment în care să aplici parfumul este imediat după duş, pe pielea umedă. Astfel vei favoriza absorbţia în piele a acestuia, nu vei risca să-ţi pătezi hainele sau bijuteriile şi, cel mai important, mirosul va persista pentru mult mai multe ore

3

 

  • urmărind scopul mai sus enunţat, aplică parfumul întodeauna pe pielea bine hidratată. Dacă nu este locul sau momentul pentru un duş, aplică loţiune hidratantă iar apoi parfumul, cu cel puţin 20 de minute înainte de a ieşi din casă pentru a-i permite să de absoarbă în piele fără a fi alterat de frigul sau căldura de afară.

4

 

  • este bine cunoscut procedeul de aplicare a parfumului în zonele cu puls, dar multe persoane se limitează doar la zona gâtului şi încheieturile mâinilor. Pentru a vă învălui în mirosul atât de plăcut al acestuia, aplicaţi în zona interioară a coatelor, genunchilor şi coapselor – zone puternic vascularizate care vor favoriza persistenţa parfumului.

 

8

 

Voi care trucuri le folosiţi? Care este parfumul vostru preferat?

 

Parfumurile mele preferate sunt:

5          Christian Lacroix's Rouge            6

 

 

 

 

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

Bronzarea organică

Triseaza cu un bronz perfect

Blog Sanatate cu Stil

22

„O alternativă la bronzarea artificială la solar, bronzarea cu DHA (cu denumiri de marketing „bronzare organică” sau „bronzare cu zahăr”) poate ajuta la obținerea unei tonalități cu aspect de bronz a pielii, rapid și fără riscurile legate de expunerea la ultraviolete.”

www.reflexsun.ro

Ce este și cum funcționează?

DHA -dihidroxiacetona- este un carbohidrat higroscopic care se obține prin rafinare din sfecla de zahăr sau din fermentarea glicerinei. În urma reacției cu aminoacizii din keratină, rezultă un polimer numit melanoidină, care este similar la culoare cu pigmentul melanina, produs de piele în bronzarea naturală.

În concluzie, bronzarea cu DHA nu este o vopsire, ci o reacție a suprafeței pielii care rezultă într-o colorare cu aspect de bronz a celulelor moarte de la surpafața epidermei.

33

Produsele de bronzare conțin DHA în diferite concentrații de la 1% la 15%, cele mai slab concentrate fiind mai potrivite pentru începători și persoane cu o…

Vezi articol original 401 cuvinte mai mult