Revalid – fiecare fir de păr contează!

Blog Sanatate cu Stil

Experienţa Revalid şi alte experienţe personale capilare 🙂

 

Despre şamponul Revalid am auzit în nenumărate rânduri dar nu l-am încercat până în momentul în care podoaba mea capilară o luase razna rău de tot iar firele de păr urmau  „moda sinuciderii” în număr tot mai mare. Momentul întâlnirii noastre a fost o banală sesiune de cumpărături în cadrul căreia am observat oferta farmaciei Sensiblu: la cumpărarea şamponului primeai balsamul gratis. Am zis că-i un semn şi le-am şi achiziţionat. 🙂

Ei bine, am început să-l folosesc, la fel ca şi pe un şampon normal (în cazul meu de 2 ori pe săptămână) şi cam în 10 zile deja am început să observ efectele şi încet-încet cada de duş nu mai era plină de păr, nici perna, nici hainele.

 

Revalid

Fiecare fir de păr contează!

samponbalsam

Click pe poze pentru a intra pe site-ul REVALID pentru a afla mai…

Vezi articol original 555 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

