Am încercat şi mi-a plăcut!

de toate pentru toti

Blog Sanatate cu Stil

Am încercat şi mi-au plăcut atât de multe! Cu toţii suntem permanent într-o continuă stare de informare, de asimilare, de dezvoltare. Datoria noastră este să fim deschişi, să încercăm, să analizăm reacţiile noastre şi apoi să păstrăm doar ceea ce ne face bine.

 

Iată o listă aleatorie cu câteva lucruri, alimente şi produse pe care le-am încercat, mi-au plăcut şi, mai ales, folosit:

  • seminţele de in pentru conţinutul bogat în Omega3 şi pentru o digestie mai uşoară
  • ghimbirul pentru imunitate şi digestie
  • sucul de roşii, homemade, fără sare, datorită licopenului conţinut, care ajută la întinerirea pielii
  • masca de gălbenuş de ou + ulei de ricin + suc de lămâie aplicată pe păr şi la rădăcinile acestuia, pentru a preveni căderea şi pentru un păr sănătos şi strălucitor
  • balsamul de bitter suedez pentru calmarea inflamaţiilor, vindecarea vânătăilor, ameliorarea aspectului şi stării venelor şi varicelor
  • ceaiul verde pentru…orice 🙂 îl beau…

Vezi articol original 292 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

