Exersarea memoriei vizuale

Ce spuneti despre un exercitiu de exersare a memoriei vizuale? 🙂

Blog Sanatate cu Stil

Cu legătura la articolul precedent, vă recomand exersarea memoriei vizuale.

După dispariţia lor, regula este să aranjaţi numerele în ordine crescătoare. Sistemul vă va reda după 10 întrebări vârsta aproximativă a creierului vostru, dar eu consider că este exerciţiul cel care contează şi nu rezultatul.

Click pe imagine pentru a începe.

test

Vezi articol original

Anunțuri

Abdomen clasa A+

Vă provoc la o lună de exerciţii pentru abdomen şi la o satisfacţie fără cusur, măsurată în pătrăţele, în urma acesteia.

 

ab

 

Iată cum puteţi efectua cât mai corect şi eficient aceste exerciţii:

 

SIT-UPS

 

CRUNCHES

 

LEG RAISES

 

PLANK

 

 

Nu uitaţi de alimentaţie, aceasta este foarte importantă pentru obţinerea unui abdomen plat! Fără o dietă potrivită nu veţi obţine rezultatele aşteptate!

 

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

 

 

Manichiura mată

Blog Sanatate cu Stil

Manichiura mată! 2015 și ale sale trenduri în materie de manichiură ne „dictează” să aplicăm măcar o dată acest model, fie simplu, fie în combinație cu ojă lucioasă, fie cu diferite alte modele sau aplicații.

Reguli:

Pentru a avea o manichiură mată impecabilă trebuie să urmezi 3 reguli simple:

  1. nu aplica bază sau lac transparent
  2. aplică un singur strat de ojă mată pentru a obține un aspect uniform
  3. nu aplica peste aceasta lac transparent sau de finisaj pentru a nu distruge efectul ojei mate

Ca regulă generală, trebuie să aveți în vedere că manichiura mată se potrivește cel mai bine unghiilor scurte sau cel mult de lungime medie.

Produse:

Oferta de oje și lacuri mate:

Pe lână acestea, mai există posibilitatea de a aplica produse care tranformă oja lucioasă în ojă mată, cum este acest Matte Finish –…

Vezi articol original 153 de cuvinte mai mult

Vitaminele şi mineralele necesare părului

Eu zic ca este necesar sa-l pregatim pentru toamna 🙂

Blog Sanatate cu Stil

Continuând cu tema îngrijirii părului, iată  vitaminele şi mineralele esenţiale pentru sănătatea acestuia:

Vitamine

Vitamina A

  • fără această vitamină părul este uscat şi predispus mătreţii
  • absorbţia acestei vitamine este împiedicată de consumul de aspirină şi de fumul de ţigară
  • alimente bogate în vitamina A: morcovi, mango, portocale, cartofi dulci

Vitamina B

  • ajută la oxigenarea scalpului pentru o creştere sănătoasă a părului
  • alimente bogate în vitamina B: mazăre, fasole, cereale, cartofi, banane

Vitamina C

  • necesară pentru dezvoltarea colagenului – care formează un păr puternic
  • alimente bogate în vitamina C: ardei roşu, citrice, kiwi, guava

Vitamina E

  • îmbunătăţeşte circulaţia sângelui în scalp
  • alimente bogate în vitamina E: cereale, migdale, ulei de porumb şi soia

Minerale

Calciu şi magneziu

  • necesare pentru creşterea părului
  • alimente bogate în calciu şi magneziu: spanac, varză, sardine

Iod

  • previne căderea părului
  • alimente bogate în iod: peşte, alge marine, sare de mare

Seleniu

  • ajută la creşterea părului
  • alimente bogate…

Vezi articol original 23 de cuvinte mai mult