Piramida alimentelor

Baza!

Blog Sanatate cu Stil

Vă amintiţi cu toţii de piramida alimentelor învăţată în primii ani de şcoală. Aceasta a fost studiată încă atunci deoarece are la bază un criteriu foarte simplu: cu cât alimentele sunt situate mai spre vârful piramidei, cu atât trebuie consumate mai rar şi în cantităţi mai mici.

Principiul de bază al unei alimentaţii corecte este echilibrul zilnic. Trebuie să oferim organismului nostru, în proporţii corecte, toţi nutrimenţii şi toate vitaminele şi mineralele de care acesta are nevoie.

Necesarul individual este influenţat de factori precum: sex, vârstă, stare fiziologică, activitate fizică depusă zilnic, precum şi de alte caracteristici specifice fiecărui om.

Grupele de alimente ale piramidei

1. Cerealele. Cerealele integrale, orezul, cartofii, pâinea – trebuie să fie de nelipsit din alimentaţia noastră zilnică. Cu toate acestea, consumul de carbohidraţi trebuie moderat în cazul dietelor sau regimurilor. De asemenea, recomandarea nutriţioniştilor este de a ne lua aportul de aceşti nutrimenţi la…

Vezi articol original 205 cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s