Top 3 cele mai citite articole

3 teme diferite, 3 interese diferite.

 

3. Cum să pozezi pentru poza perfectă 

1

 

 

2. Germeni de broccoli

 

3

 

 

1. Aspasia şi regenerarea părului

aspasia 40

 

 

Care dintre aceste subiecte îţi trezeşte interesul, sau despre care ai vrea să citeşti mai multe?

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

Anunțuri

Ananasul. Crud, dar delicios!

Delicios, gustos si sanatos!
Stiati ca ananasul are atatea beneficii?

Blog Sanatate cu Stil

Data trecută am vorbit despre gustoasa rodie – în acest articol, astăzi aflăm câte ceva despre deliciosul ananas:

Pe scurt (sursa aici):

Componenţa

Ananasul conţine acid citric, acid malic, vitaminele A, B, B1 şi C cât jumătate din fructul unei portocale. Totodată, conţine o drojdie şi un ferment digestiv (bromelina) care digeră în câteva minute de 1000 de ori greutatea ei de proteine şi care este comparată cu pepsina şi papaina. Ananasul conţine deopotrivă betacaroten, iod, magneziu, mangan, potasiu, calciu, fosfor, fier, sulf şi săruri minerale.

Proprietăţi

Printre proprietatile ananasului, enumăr: nutritiv (foarte digestibil), stomahic, diuretic, dezintoxicant.

Indicaţii

Anemie, creştere, convalescenţă, demineralizare, dispepsii, intoxicaţii, arterioscleroză, artrită, gută, litiază, obezitate.

Mod de folosire

Uz intern: fructul ca atare (foarte copt) sau suc. Este  utilizat şi în tratamentul obezităţii. Uz extern: sucul de ananas în aplicaţie externă este recomandat ca tonifiant al pielii normale.

Modulde curăţare este cel…

Vezi articol original 32 de cuvinte mai mult

O zi bună începe după un somn odihnitor

Importanţa odihnei este adesea neglijată din diverse considerente. Multiplele activităţi din timpul zilei şi al serii ne fac să renunţăm la câteva ore de somn şi, în loc de 8 ore cât este recomandat şi sănătos, ajungem să dormim doar 5 ore pe noapte. Acest lucru nu este benefic pentru corp şi în timp poate aduce cu el multe efecte adverse precum: tulburări de somn, stres, anxietate, astenie, tulburări digestive.

5

 

Concluzia: alege să dormi şi să te odihneşti pentru a fi mai sănătoasă, fericită, frumoasă şi pozitivă.

 

Totuşi, uneori, chiar dacă vrem, nu reuşim să adormim atunci când ne propunem. Aşa se manifestă insomnia – care poate fi temporară (cauzată de un nivel ridicat de stres) sau cronică.

 

7

 

 

Există multiple cauze ale insomniei, însă cele mai des întâlnite sunt:

  • stresul, anxietatea, depresia
  • diferite afecțiuni (artrită, boli la plămâni, reflux gastric, apnee, astm) sau schimbările hormonale
  • schimbarea programului de somn sau a locului de dormit
  • consumul de cofeină după-amiaza sau o cină copioasă mancată seara târziu

 

Aceste cauze pot fi evitate, sau pot fi luate măsuri pentru a preveni insomnia:

  1. Consumul de ceaiuri cu efect relaxant. Cele mai cunoscute ceaiuri cu aceste proprietăţi sunt ceaiul de tei, de iasomie, de valeriană. Este recomandat consumul unei căni cu ceai călduţ cu 20-30 de minute înainte de culcare. Personal, vă recomand ceaiul de iasomie pură (nu combinată cu ceai verde sau negru) pentru gustul său deosebit şi efectul calmant. Consum ceaiul de iasomie (compus doar din floricele uscate) de la VioTea Cluj, care poate fi cumpărat din magazinele Plafar.
  2. Cum îţi aşterni, aşa dormi! Pregăteşte-ţi întodeauna patul cât mai confortabil şi aeriseşte dormitorul câteva minute înainte de culcare.
  3. Muzica relaxantă şi  aromaterapia.  Creează o astfel de atmosferă pentru a avea un somn liniştit. Poţi încerca şi meditaţia, yoga sau vizualizarea unor scenarii relaxante.
  4. Programul fix de somn. La fel ca în cazul meselor la ore fixe şi somnul este recomandat a fi „servit” la aceleaşi ore în fiecare zi. Odată ce organismul se obişnuieşte cu un program fix şi stabil îţi va fi mult mai uşor să adormi. Aici, pe sleepyti.me  găsiţi un calculator care vă recomandă orele la care ar trebui să vă puneţi la somn şi la care ar trebui să vă treziţi.

 

O serie de articole care tratează problema somnului dar şi a trezirii de dimineaţa:

  1. Câte ore să dormi noaptea
  2. 7 moduri pentru a te trezi fără probleme de dimineaţa
  3. 4 modalităţi pentru a dormi mai bine noaptea
  4. Ghid pentru un somn sănătos
  5. Cum să ai un somn uşor şi de calitate

 

Somnul odihnitor este sănătos! Profitaţi de el!

Aveţi grijă de voi! Meritaţi!

 

Cu mai multe articole ne găsiţi pe pagina de Facebook a blogului. Vă aşteptăm!

 

Tu și primăvara

După cum deja cunoașteți, alimentația sănătoasă este esențială pentru a avea un corp plin de energie și vitalitate. Un astfel de corp, sănătos pe dinăuntru, pur și simplu strălucește natural și pe dinafară. Și strălucește atât de frumos și intens încât nu vei fi singura care vei observa acest lucru.

 

“Este febra primăverii. Acesta îi este numele. Iar atunci când te cuprinde, iți dorești – nu știi de fapt ce îți dorești – însă simți pur și simplu o durere în inimă, iar lucrul acesta ți-l dorești. (Mark Twain)

 

Primăvara aceasta poți să alegi să fii sănătoasă, să ai mai multă grijă de tine, să te ocupi de semnalele corpului tău, să te relaxezi, să fii fericită și să te bucuri de viață și de tot acel nou pe care îl aduce acest frumos anotimp.

Te poți gândi la rezoluțiile de primăvară ca și la rezoluțiile de an nou. Totuși, marea diferență dintre cele două constă în lumina, energia, strălucirea și pofta de viață pe care le aduc razele calde de soare.

Parcă ai mai multă poftă, disponibilitate, posibilitate să mănânci mai sănătos, să savurezi un ceai de plante, să faci mai mult sport, să alergi prin parc, să faci drumeții cu bicicleta, să te bucuri de o plimbare printr-o grădină cu flori parfumate, să citești o carte care descrie eventuala destinație de concediu din această vară sau o frumoasă poveste de dragoste care poartă pe aripile vântului.

Nu-i așa că am dreptate?

Despre astfel de subiecte veți putea citi în această primăvară pe blog. Toate cu scopul de a alege sănătatea, starea de bine și implicit fericirea.

“Primăvara este când îți vine să fluieri chiar dacă pantofii îți sunt plini de nămol”. (Doug Larson)

 

Vă doresc cea mai frumoasă primăvară de până acum și să vă bucurați pe îndelete de aceasta!

Aveți grijă de voi! Meritați!