Aspasia şi regenerarea părului

În caz că aveţi probleme cu pielea, unghiile sau căderea părului vă recomand cu drag suplimentele Aspasia.

Aspasia este un supliment alimentar care favorizează regenerarea părului, întărirea unghiilor şi menținerea unui aspect sănătos al pielii, prin acţiunea dată de compoziţia sa complexă.
Conform prospectului său, preparatul conţine L-metionină, un aminoacid necesar în sinteza proteică. L-metionina este un ingredient structural al părului şi trebuie să fie suplimentat prin alimentaţie. Acţiunea produsului este susţinută de acidul para-aminobenzoic (PABA), care nu numai că reduce îmbătrânirea prematură, dar corectează şi deficienţele de colorare ale părului şi pielii.

Zincul, prin implicarea sa în multe procese enzimatice și hormonale, are un rol important în regenerarea tisulară, ajutând la păstrarea integrităţii tegumentelor şi mucoaselor.
Extractul de urzică si extractul de coada-calului sunt surse bogate de minerale (siliciu, calciu, potasiu) şi vitamine importante pentru formarea structurii părului şi unghiilor, asigurând sănătatea epidermei.

Puteţi găsi suplimentele Aspasia în farmacii sau magazine Plafar sub două forme: Aspasia clasic şi Aspasia 40+ (formula clasică + colagen şi acid hialuronic). Pachetele conţin 40 de comprimate, în această perioadă fiind oferite, conform unei promoţii, + 25% – adică 50 de comprimate (în formula de administrare de 1 comprimat pe zi înseamnă aproape 2 luni de tratament). Preţurile variază în jurul sumei de 16-18 lei aşa că nu ne mai poate împiedica nimic să avem o piele sănătoasă şi un păr strălucitor.

Experienţa personală

Am remarcat în ultimii ani că mă încadrez şi eu în categoria celor care se confruntă cu probleme de cădere a părului, mai ales toamna şi primăvara. De fiecare dată când îmi spălam părul mă îngrozeam aşa că am decis că este timpul să fac ceva. Am început să iau aceste suplimente zilnic iar o dată pe săptămână aplicam o mască din ingrediente naturale (gălbenuş de ou + ulei de ricin + vitamina A + puţină zeamă de lămâie). Într-un scurt review al produsului, părul meu a început să revină remarcabil, acum pierd doar câteva fire  pe zi şi are şi un aspect mai viu şi strălucitor. Mai mult decât atât, unghiile mele nu se mai rup iar pielea îşi menţine mai mult timp hidratarea.

Nu ezitaţi să alăturaţi suplimente alimentaţiei vostre, din păcate în timpurile noastre în fructe şi legume se mai găsesc mult prea puţine vitamine şi minerale. Eu mai iau zilnic un comprimat de multivitamine şi minerale şi unul de vitamina C (care face minuni pentru digestie, circulaţie şi energizează corpul şi mintea).

Am vrut să vă mărturisesc experienţa mea, în ideea de a ajuta mai departe, am căutat şi eu destul de mult timp până să găsesc ceva cu adevărat de ajutor.

Mai multe despre vitaminele şi mineralele necesare părului, click aici

Mai multe despre părul uscat, click aici

Aveţi grijă de voi!

5 gânduri despre „Aspasia şi regenerarea părului

  1. Stiam de dinainte ca zincul e f bun pt par. Am cumparat si eu aspasia acum cateva luni, am fost chiar multumita…si am primit si un apart pt masaj capilar cadou 😀

  2. A si obisnuiam sa imi clatesc parul cu ceai de urzica. Parca era mai stralucitor si mai usor de pieptanat si aranjat, poate va ajuta si pe voi 🙂

  3. Pingback: Părul uscat « Sănătate cu Stil

Lasă un comentariu